Zaterdag 11 november 2023 - 35 jaar Scouts Eversel

Kom en vier met ons mee! Scouts en Gidsen Sint-Bavo Eversel bestaat 35 jaar en dat verdient een groots kampvuur! 🔥

Op zaterdag 11 november ben je van 17u tot 2u van harte welkom aan onze jeugdlokalen in Eversel. Bereid je voor op een avond vol plezier en nostalgische herinneringen!

🌭 We zullen heerlijke hotdogs verkopen die je kunt opsmullen rondom een gezellig kampvuur. Het perfecte gerecht om warm te blijven terwijl we herinneringen ophalen.

🍾 Ook voor drankjes wordt gezorgd, zodat we samen kunnen proosten op 35 jaar avontuur en vriendschap.

Mis dit bijzondere jubileum niet! Breng je enthousiasme en goede vibes mee, en laten we samen een onvergetelijke avond creëren. We kijken ernaar uit om samen met jou te vieren!

De hier uitgegeven centjes zullen hun weg vinden naar de kas van de Jins, ter ondersteuning van hun buitenlandskamp! 🌍

Tot dan! 🎊

Scouts Eversel